کد خبر: 1188811
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
در هشتمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو ملی‌پوشان کشورمان ۲ مدال نقره و برنز کسب کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، روز هشتم بازی‌های آسیایی هانگژو برای کاروان کشورمان با دو مدال نقره در کوراش و برنز در تنیس روی میز همراه بود. دنیا آقایی موفق شد در کوراش مدال نقره کسب کند و برادران عالمیان نیز با شکست مقابل چین به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافتند.

نتایج کلی کاروان کشورمان به شرح زیر است:

تنیس روی میز: 

نیما و نوشاد عالمیان در دوبل مقابل چین قرار گرفتند و با شکست در این بازی مدال برنز کسب کردند. 

کوراش:

دنیا آقایی در وزن ۷۰-کیلوگرم کوراش در دور اول استراحت داشت و در دور دوم با تسو چیاون از چین تایپه قرار گرفت و طی چهار دقیقه مبارزه پیروز شد و برنز خود را مسجل کرد. آقایی در بازی پای فینال کاخوروا از ازبکستان برد تا به دیدار نهایی راه یابد.

دنیا آقایی در مسابقه فینال برابر دان یو از کشور میزبان ضربه فنی شد تا نخستین مدال  کوراش زنان در بازی‌های آسیایی را به رنگ نقره کسب کند.

طاهره آذرپیوند نماینده وزن ۷۰-کیلوگرم با شکست مقابل نماینده چین تایپه حذف شد. آذرپیوند طی چهار دقیقه مبارزه با لی وینگ چین تایپه ای که نایب قهرمان جهان است نتیجه را واگذار کرد تا خیلی زود از دور رقابت‌ها حذف شود.

تیراندازی: 

در پایان دور مقدماتی تراپ آقایان محمد بیرانوند با 117 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و با اختلاف دو امتیاز از مرحله شوت‌آف بازماند. ️در پایان دور مقدماتی تراپ بانوان مرضیه پرورش‌نیا با کسب امتیاز 105 جایگاه هفدهم را به خود اختصاص داد. 

قایقرانی:

تیم ایران با ترکیب پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در گروه اول مقدماتی کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان با زمان ۱:۲۶.۲۲۰ دقیقه دوم و موفق به صعود مستقیم به فینال شد.

هدیه کاظمی در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان با زمان ۲:۰۹.۰۵۴ دقیقه سوم و مستقیما راهی فینال شد.

هیوا افضلی در گروه دوم مقدماتی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان با زمان ۵۵.۲۷۸ ثانیه پنجم و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله در رقابت با حریفانش دوم و راهی فینال شد. 

 تیراندازی با کمان: 

در مرحله مقدماتی ریکرو، رضا شبانی با امتیاز 677 علاوه بر شکستن رکورد ایران در رده پنجم قرار گرفت. محمدحسین گلشنی با امتیاز 669 در رده چهاردهم ایستاد. صادق اشرفی با امتیاز 662 در رده بیست و یکم ایستاد.

مبینا فلاح با امتیاز 618  در رده سی و هشتم قرار گرفت. یسنا پورماهانی با امتیاز 617 در رده سی و نهم ایستاد. زهرا نعمتی با امتیاز 616 در رده چهلم قرار گرفت.

تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز 1295 در رده دهم قرار گرفت.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی با امتیاز 2008 برای نخستین بار در رده چهارم قرار گرفت. 

تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز 1587 در رده دهم ایستاد.

در مرحله مقدماتی کامپوند بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز 686 در رده چهاردهم قرار گرفت. 

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز 705 در رده ششم ایستاد. آرمین پاکزاد با امتیاز 698 در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. میلاد رشیدی با امتیاز 692 در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز 2095 در رده چهارم ایستاد. 

تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز 1391 در رده پنجم قرار گرفت.

هندبال:

تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله یک‌چهارم بازی‌های آسیایی مقابل کره جنوبی ۲۵ بر ۲۴ شکست خورد و به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

اسکیت:

مسابقات تیم ملی اسکیت سرعت در ماده ۱۰۰۰ متر و با حضور نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد در بخش زنان و محمد امین حیدری و کیارش شامحمدی در بخش مردان برگزار شد.

در پایان دور اول بخش زنان و بین ۸ شرکت‌کننده، ملیکا منوچهری راد ۱.۳۷.۲۱۷ با زمان و نگین شیخی با زمان ۱.۳۸.۴۱۴ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم ایستادند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کردند. در بخش مردان هم کیارش شامحمدی و محمد امین حیدری موفق شدند راهی مرحله بعدی شوند.

شطرنج:

تیم ملی شطرنج ایران در دور سوم از بازی‌های آسیایی هانگژو، توانست با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ تیم چین را شکست بدهد و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. پرهام مقصودلو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی و بردیا دانشور بازیکنان تیم ایران در این رقابت بودند. 

دوومیدانی:

حسین کیهانی قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، بعد از ظهر امروز در دوی 3 هزار متر با متر با حریفانی از بحرین، کره جنوبی، ژاپن (2 نفر)، قطر (2 نفر)، هند، عربستان (2 نفر)، اندونزی، ویتنام و چین به رقابت پرداخت کا در پایان این مسابقه با زمان  8:45.98 دقیقه در رده هفتم ایستاد و از دستیابی به مدال باز ماند.

مهدی صابری در پرتاب وزنه مردان با ۱۲ پرتابگر دیگر از کشورهای کامبوج، کره‌جنوبی، هند (۲ نفر)، قطر، عربستان، تایلند، اردن، قزاقستان، فیلیپین و چین تایپه به رقابت پرداخت که در نهایت با پرتاب ۱۹ متر و ۴۱ سانتی‌متر به عنوان پنجمی رسید.

فوتبال:

تیم ملی کشورمان امروز در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفت که با شکست یک بر صفر از صعود باز ماند و حذف شد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار